יוזמה: בבוקר ראש השנה עם ישראל מתאחד לתקיעת שופר אחת המונית

קלמן טלר No Comments on יוזמה: בבוקר ראש השנה עם ישראל מתאחד לתקיעת שופר אחת המונית

תקיעה גדולה; יוזמה מיוחדת של ארגון 'בנועם': בבוקר ראש השנה עם ישראל מתאחד לתקיעת שופר אחת המונית. הרב ישראל מאיר ריאני: "המטרה שלנו שלא יהיה יהודי אחד שימנע ממנו חלילה לקיים את המצווה הגדולה והחשובה של תקיעת שופר"

תקיעת שופר. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי מחיאות הכפיים במרפסות, שירי ליל הסדר במרפסות, עכשיו מגיעה גם תקיעת שופר המונית. ביוזמת ארגון הרבנים "בנועם", הוחלט השנה על מיזם של תקיעת שופר המונית בכל רחבי הארץ, בשעה 11:00 בבוקר ראש השנה.

המיזם נולד בעקבות משבר הקורונה שמביא לידי כך שרבים בציבור המסורתי ובקרב אנשים מבוגרים וקבוצות סיכון, נמנעים השנה מללכת לבתי הכנסת לשמוע את קול השופר כמנהגם מידי שנה. לקראת המיזם הכשירו בארגון "בנועם" עשרות בעלי תקיעה בכל רחבי הארץ.

בארגון מצפים להיענות גבוהה של בעלי התקיעה שיצאו בשעה האמורה לרחובות למרפסות ולחצרות וישמיעו בקול רם את קולו של השופר תקיעה שברים תרועה, על פי סדר הקולות שצריך כדי לצאת ידי חובה, בכל עיר ובכל שכונה.

הרב ישראל מאיר ריאני, מייסד ארגון "בנועם", אמר "מחזה מרנין כל לב, יהיה לראות את כל עם ישראל מתאחד בראשית השנה, למעמד אחדות של תקיעת שופר באותו הזמן בכל ארץ ישראל. אין ספק שהאחדות הגדולה הזו תהיה לה השפעה גדולה בשמים להבטיח לנו שנה טובה ומתוקה. המטרה שלנו שלא יהיה יהודי אחד שימנע ממנו חלילה בגלל הקורונה, לקיים את המצווה הגדולה והחשובה של תקיעת שופר, שיהודים בכל הדורות מסרו עליה את נפשם. יהי רצון שבזכות האחדות סביב תקיעת השופר, נזכה כבר השנה לשמוע את קול שופרו של המשיח".

הרב ישראל מאיר ריאני מייסד ארגון הרבני 'בנועם' | צילום: עזרא טרבלסי

עזרא טרבלסי



0 תגובות